Poznaj popularne mity na temat mięśni brzucha, w które NIE powinnaś wierzyć!

Większość z nas marzy o idealnie płaskim brzuchu, jednak osiągnięcie celu nie zawsze jest takie proste. Z pewnością nie ułatwia nam tego fakt, że istnieją pewne mity, które niestety nie działają. Im szybciej się o tym przekonasz, tym lepiej dla Ciebie.

MIT: Brzuszki spalają tkankę tłuszczową. Niestety choćbyś robiła 200 brzuszków dziennie, nic to nie pomoże na oponkę. Na pewno dzięki temu wzmocnisz mięśnie brzucha, ale będą one niewidoczne pod warstwą tłuszczu. Najlepszymi ćwiczeniami na piękny brzuch jest kardio, które działa na całe ciało.

MIT: Można mieć piękny brzuch nie stosując diety. Niestety, mimo, iż wiele osób o tym marzy, nie da się wypracować płaskiego brzucha i zarysowanych mięśni, bez odpowiedniej diety. Zapamiętaj, że brzuch robimy w kuchni. Dieta odpowiada w 60-70% za nasz sukces.

MIT: Mięśnie brzucha trzeba ćwiczyć codziennie. Po pierwsze powinnaś dać swojemu organizmowi chociaż dzień lub dwa na regenerację, a ponadto ćwicząc 7 dni w tygodniu, szybko możesz się zniechęcić. Czasami trzeba sobie dać odrobinę luzu, tak aby aktywność fizyczna była dla nas przyjemnością, a nie nieprzyjemnym obowiązkiem.

MIT: Klasyczne brzuszki są najlepsze, aby podkreślić mięśnie. To błąd. Ograniczając się do jednego ćwiczenia, szybko się znudzisz. Jest wiele innych ćwiczeń na tę partię ciała, dlatego warto urozmaicać swoje treningi. Nie zapominaj też o tym, że mięśnie brzucha są zaangażowane również w ćwiczeniach, na inne partie ciała, dlatego najlepiej napinaj je przy każdym możliwym ćwiczeniu.

MIT: Ćwiczenia na brzuch, obciążają kręgosłup. Prawidłowo wykonane ćwiczenia nam nie zaszkodzą. O czym należy pamiętać? Leżąc na macie, plecy muszą przylegać do podłoża. Poszukaj na YT filmików instruktażowych, jak należy prawidłowo wykonywać brzuszki.

Czytaj także: Niskokaloryczne wakacyjne przekąski

myprotein

 
PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here