Nie lubisz ćwiczyć sama? W tym wpisie znajdziesz najlepsze ćwiczenia dla dwojga.

Zgrabna sylwetka to obiekt pożądania wielu dziewczyn, ale jej osiągnięcie nie jest taką prostą sprawą. Często przeszkodą jest brak motywacji – w końcu bez niej niewiele uda nam się osiągnąć. Dobrym pomysłem jest w tej sytuacji ćwiczenie w parze. Gdy jedna osoba chce zrezygnować z treningu, druga może ją zmobilizować do działania. Jeżeli przy okazji ta druga osoba to nasz ukochany to możemy dzielić ze sobą wspólną pasję i spędzać czas aktywnie. Czy może być coś piękniejszego? Poniżej znajdziesz najlepsze ćwiczenia dla dwojga.

#1. Rower lub bieganie. Te dwie aktywności są wprost stworzone dla par. Jeśli tylko Wasza kondycja jest na podobnym poziomie, to koniecznie wypróbujcie ten rodzaj treningu. A co, jeśli jedno z Was jest bardziej wytrenowane od drugiego? Wtedy połączcie te dwie aktywności – silniejszy niech biegnie, a słabszy niech jedzie obok na rowerze (w przypadku gdyby tempo jazdy było zbyt wolne, można ustawić przerzutkę tak, aby trzeba było użyć więcej siły do pedałowania).

#2. Kajak. Pływanie kajakami jest super, bo można to robić razem. W tym wypadku ważna jest praca zespołowa i pełne skupienie, aby skoordynować swoje ruchy. Ten sport jest naprawdę męczący, ale jeśli tylko macie możliwość i umiecie pływać, to powinniście sprawdzić, czy jest to aktywność dla Was.

#3. Tenis. Gra w tenisa to nie tylko dobra zabawa, ale również trening, dzięki któremu możemy spalić kalorie. Nie jest to jednak tani sport, więc jeśli nie macie swoich pieniędzy i nie możecie liczyć na pomoc rodziców, zacznijcie od badmintona. Przez godzinę tej ,,zabawy” można spalić nawet 350 kcal!

#4. Trening na siłowni. Jeśli zdecydujecie się iść razem na siłownię, to z pewnością będzie Wam raźniej. Przy niektórych ćwiczeniach przydaje się wsparcie drugiej osoby, ale większość z nich wykonuje się samodzielnie. Dobrze jednak mieć świadomość, że gdzieś w pobliżu kręci się nasza druga połówka 🙂

#5. Ćwiczenia dla par. Być może siłownia nie jest dla Was, ale na szczęście na niej świat się nie kończy. Niektóre ćwiczenia możecie wykonywać w domu lub w parku. Przykładowe ćwiczenia to np. przysiady trzymając się za ręce, brzuszki (jedna osoba ćwiczy, a druga unieruchamia jej nogi), rowerek w parze, czy podawanie sobie piłki, siedząc do siebie plecami.

Jakie są Waszym zdaniem najlepsze ćwiczenia dla dwojga? Piszcie w komentarzach!

Czytaj także: Prosty sposób na zgubienie kilogramów

Źródło zdjęć: Pinterest

PODZIEL SIĘ

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here