W tym wpisie przedstawiamy TOP 5 zasad zdrowego odżywiania.

Chciałabyś schudnąć i raz na zawsze poczuć się dobrze w swojej skórze? W tym wpisie znajdziesz 5 najważniejszych według nas zasad zdrowego odżywiania, które powinnaś wprowadzić w życie, aby schudnąć.

#1. Zacznij dzień od śniadania

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia, ponieważ pobudza metabolizm i dodaje energii na wiele godzin, dlatego nigdy nie powinnaś z niego rezygnować. Jeśli brak Ci pomysłu, co przygotować, zajrzyj do naszego wpisu: Super pomysły na fit śniadania

#2. Przygotowuj sama swoje posiłki

Unikaj przetworzonych produktów, a także słodyczy oraz fast foodów i wprowadź do jadłospisu więcej warzyw oraz owoców. Postaraj się także zrezygnować ze smażenia na rzecz gotowania, pieczenia lub grillowania.

#3. Postaw na sezonowe owoce

Latem jedz nasze rodzime owoce, zimą natomiast sięgaj po cytrusy, które zawierają dużą ilość witaminy C. Staraj się jeść jakiś owoc codziennie, najlepiej w ramach drugiego śniadania lub podwieczorku.

#4. Pij minimum 2 litry płynów w ciągu dnia

Oprócz wody możesz pić zieloną herbatę, herbaty ziołowe i naturalnie wyciskane soki (te z kartoników mają w składzie bardzo dużo cukru więc postaraj się ich unikać). Jedz także zupy.

#5. Jedz 5 posiłków dziennie

Nie czekaj do momentu aż zgłodniejesz, bo wtedy zjesz więcej niż powinnaś, a Twój organizm będzie miał dużo więcej pracy, aby to wszystko spalić. Dużo zdrowsze (i lepsze dla naszej sylwetki) jest jedzenie mniejszych porcji, za to częściej. Ważne też, aby ostatni posiłek jeść najpóźniej 3 godziny przed pójściem spać.

Czytaj także: Ile kalorii ma jedzenie z McDonald’s?

Źródło zdjęć: Pinterest

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here