Podejmij z nami wyzwanie i zawalcz o szczupły brzuch, uda i pośladki w 30 dni!

Co roku marzysz o zgrabnej sylwetce, którą będziesz mogła się pochwalić w lato? Jeśli i tym razem się nie udało, to nie czekaj do jesieni, zimy lub kolejnej wiosny, aby zacząć, ale zrób to TERAZ! Masz przecież więcej czasu, więc nie dość, że do końca wakacji zaczniesz widzieć efekty regularnych ćwiczeń, to jeszcze zdążysz wyrobić sobie zdrowe nawyki i będziesz mogła obmyślić plan działania na rok szkolny.

Gotowa? Zaczynamy!

Zanim zaczniesz ćwiczyć, chcemy uświadomić Ci jedną rzecz – 1 miesiąc wystarczy, aby zauważyć efekty ćwiczeń, ale nie licz na to, że po upływie 30 dni, schudniesz o 1 rozmiar. Jeśli będziesz ćwiczyć i odpowiednio się odżywiać to z pewnością dostrzeżesz zmiany, które zaczną zachodzić w Twoim ciele i możliwe, że zauważą je również Twoi najbliżsi. To powinno napędzić Cię do dalszego działania.

Do czego dążymy? Jeśli marzysz o szczupłym brzuchu, udach i pośladkach, to dobrze trafiłaś! Podejmij z nami wyzwanie – przez miesiąc wyrób sobie nawyk ćwiczeń i zdrowego odżywiania, a po upływie tego czasu kontynuuj to co zaczęłaś, aby w przyszłe wakacje móc cieszyć się figurą na LATA, a nie na lato.

Jak chcemy to osiągnąć? Same ćwiczenia na poszczególne części ciała, nie sprawią, że pozbędziesz się tłuszczu z tych miejsc, dlatego niezbędny będzie trening cardio. Jeśli Twoim celem jest jedynie wyrzeźbienie mięśni, możesz zamiast cardio trenować z Mel B*, ale bez Tiffany (tak, aby ćwiczenia na boczki były wykonywane co drugi dzień) lub wybrać np. trening Skalpel Ewy Chodakowskiej i wykonywać go z obciążeniem. W niedziele rób sobie wolne od ćwiczeń, aby Twój organizm miał czas na regenerację.

*Nie lubisz Mel B lub stale powtarzające się treningi szybko Cię nudzą? Z pomocą może przyjść Natalia Gacka lub Marta Hennig. Jeśli jeszcze nie znasz tych 2 trenerek, to koniecznie poćwicz razem z nimi 🙂

Wakacyjne wyzwanie*Kliknij w obrazek, aby wyświetlić pełny rozmiar*

 

PODZIEL SIĘ

8 KOMENTARZE

  1. Trening cardio jest 3 razy mniej skuteczny (i przy czym dłuższy) niż treningi interwałowe lub tabata. Proponuje robić 2/3 treningi tabaty i jeden cardio w ciągu tygodnia a do tego treningi wzmacniające jak Mel B – 10 min pośladków. Oczywiście do tego 2l wody 😉

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here