Źródło: Pinterest

Nie jesteś zadowolona ze swoich ramion? Przedstawiamy Ci 4 proste ćwiczenia, dzięki którym wyszczuplisz swoje ramiona.

4 ćwiczenia na odchudzenie ramion

#1. Pompki

To świetne ćwiczenie na wzmocnienie ramion. Na co dzień najczęściej mamy mało okazji do dźwigania ciężarów, dlatego nasze mięśnie stają się wiotkie. Jeśli masz problem ze zrobieniem zwykłych pompek, zacznij od ich łatwiejszej wersji, czyli tzw. pompek damskich. Czym różnią się od tych standardowych? Zwykłe pompki robimy przy wyprostowanych nogach, opierając ciężar ciała na rękach. W przypadku damskich pompek kolana są na ziemi, dzięki czemu ciężar ciała jest rozłożony równomiernie. Nadal nie dajesz rady? Stań w odległości 1 metra od ściany i oprzyj na niej dłonie. Powoli uginaj ręce, zbliżając twarz do ściany, a następnie je prostuj. Nie odrywaj pięt od podłogi! UWAGA! W tym przypadku trzeba zrobić więcej powtórzeń niż przy zwykłych pompkach.

#2. Ciężarki

Zacznij od dość lekkich ciężarków i stopniowo zwiększaj ich wagę. Jeśli szkoda Ci wydawać pieniędzy na ciężarki, bo wiesz, że szybko będziesz je wymieniać na cięższe, wykorzystaj butelki z wodą lub inne poręczne przedmioty o podobnej wadze 🙂 W Internecie znajdziesz przykładowe ćwiczenia, które możesz wykonywać kilka razy w tygodniu.

#3. Nożyce

Stań prosto i chwyć w dłonie ciężarki (lub butelki z wodą). Ręce wyprostuj przed siebie tak, jakbyś chciała kogoś przytulić. Powoli kieruj je ku sobie, do momentu, aż się ze sobą skrzyżują (jedna ręka musi być powyżej drugiej). Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz ćwiczenie, zmieniając ręce.

#4. Pompki francuskie

Usiądź na brzegu łóżka lub kanapy i podeprzyj się z tyłu rękoma. Nogi wyprostuj i oprzyj pięty o podłogę. Opuść się na rękach, najniżej jak potrafisz, uginając je w łokciach. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz ćwiczenie 10 razy.

Źródło zdjęć: http://favim.com

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here