Drzemie w Tobie leń, ale mimo to chciałabyś zrzucić trochę kilogramów? Mamy dla Ciebie triki, które mogą Ci w tym pomóc!

Wiadomo, że najlepszym sposobem na zrzucenie wagi jest dieta i ćwiczenia, ale aby osiągnąć sukces potrzebne jest samozaparcie oraz cierpliwość. W tym wpisie przygotowaliśmy kilka lifehacków, które mogą ułatwić Ci zadanie.

Lifehacki pomagające w zrzuceniu wagi dla leniwych

#1. Obcisłe ubrania

Kiedy przebywasz w domu, zrezygnuj z noszenia obszernych bluz i spodni. Postaraj się ubierać obcisłe, ale wygodne ubrania (np. legginsy). Ciuchy podkreślające figurę, mogą Cię zmotywować do zmiany swojego stylu życia.

#2. Fit profile

Obserwuj profile związane ze zdrowym trybem życia w mediach społecznościowych. Ludzie pełni motywacji do ćwiczeń i diety, naprawdę potrafią zarazić swoją pasją.

#3. Ćwiczenia na kanapie

To nieco bardziej angażujące zajęcie. Nie musisz jednak wstawać z kanapy. Oglądając telewizję, możesz zginać i prostować na zmianę nogi czy robić tzw. ,,rowerek”. Poszukaj więcej ćwiczeń w Internecie i wykorzystaj czas, który poświęcasz na oglądanie seriali.

#4. Obciążniki

Możesz zainwestować w (lub zrobić sama) obciążniki na nadgarstki lub kostki i nosząc je wykonywać normalnie codzienne czynności. Z czasem się przyzwyczaisz i nawet nie zauważysz, że ćwiczysz.

#5. Spaceruj podczas rozmowy na telefonie

Potrafisz rozmawiać godzinami przez telefon? Idealna okazja, żeby pospacerować! Podczas rozmowy wyrób sobie nawyk chodzenia wokół. Na początku może to być nawet salon, taras, potem ogród i Twoja okolica.

#6. Małe dystanse

Jeżeli mieszkasz w domu i masz łazienkę tuż obok pokoju, ale druga jest na parterze, to wysil się trochę i zejdź do tej na dole. Wchodzenie po schodach to super ćwiczenie na uda. Skorzystaj z tej możliwości i wspinaj się po nich jak najczęściej. Natomiast jeśli mieszkasz w bloku, możesz skorzystać ze schodów na klatce – przejdź się do sklepu, czy na spacer z psem częściej niż zwykle – nawet nie poczujesz, że ćwiczysz mięśnie ud.

#7. Ćwicz podczas codziennych czynności

Kiedy myjesz zęby, zamiast stać jak zazwyczaj, stań koło ściany i zrób ćwiczenie nazywane “krzesełkiem” – oprzyj się o ścianę i ugnij nogi (udawaj, że siedzisz na krześle, a ściana to jego oparcie). Stojąc w kolejce w sklepie też możesz ćwiczyć – stań na palcach, a potem z powrotem na piętach – i tak kilka razy. Postaraj się również jak najczęściej napinać i rozluźniać mięśnie brzucha. Takie małe rzeczy to też ćwiczenia 🙂

Lifehacki pomagające w zrzuceniu wagi dla leniwych

#8. Zachcianki

Czyli najgorszy wróg w odchudzaniu. Takie kaprysy odchodzą jednak po około 20 minutach, więc przez ten czas zajmij się czymś przyjemnym, co odciągnie Twoją uwagę – możesz pograć w grę lub popisać z koleżanką.

#9. Zapas zdrowych przekąsek

Przygotuj sobie zapas przekąsek, zrobionych ze zdrowych składników. Mogą to być kawałki jabłka czy bananów, wafle ryżowe, zdrowe tortille lub owsiane ciasteczka.

#10. Nawyki żywieniowe

Niektórzy są po prostu przyzwyczajeni do przekąsek w określonym momencie, np. podczas oglądania filmu. Jest to zwyczajnie nawyk, nawet nie spowodowany uczuciem głodu. Aby zapobiec takim zachciankom, zajmij czymś ręce – pomaluj paznokcie, masuj je olejkiem lub zajmij się na przykład dzierganiem lub szyciem.

#11. Podjadanie w nocy

Największe zachcianki dopadają w nocy? Wieczorem umyj zęby jak zawsze, a żeby wzmocnić efekt, wypłucz buzię płynem do płukania jamy ustnej. To sprawi, że nie będziesz miała ochoty już nic podjadać. Podobnie możesz zrobić w ciągu dnia.

#12. Woda a posiłek

Przed i po posiłku wypij po szklance wody. Dzięki temu przed posiłkiem będziesz miała uczucie pełności, więc nie zjesz kolejnej dokładki.

#13. Miejsce jedzenia

Ustal jedno miejsce przeznaczone do jedzenia – np. kuchnia. Zanosząc jedzenie do innych pokoi, przyzwyczaisz się do spożywania tam posiłków. W ten sposób, każdy pokój, w którym będziesz jeść, będzie kojarzył Ci się z jedzeniem – a tego przecież nie chcemy 🙂

#14. Zielona herbata

Wypij kubek zielonej herbaty przed snem. Pomaga ona w redukcji kalorii, ale także przyśpiesza metabolizm.

Polecamy: 4 produkty, które spowalniają metabolizm

Źródło zdjęć: http://favim.com

2 KOMENTARZE

    • na to chyba nie ma żadnych hacków, ale według mnie to akceptacja siebie, zastanowienie się na czyjej opini naprawdę nam zależy i dlaczego i przy krytyce może rozmowa z przyjaciółmi czy jest ona uzasadniona
      sama mam jeszcze z tym problem, więc jeśli ktoś wymyśli coś więcej to też chyętnie zerknę

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here