Poznaj skuteczne sposoby, które pomogą Ci zrzucić zbędne kilogramy.

Chciałabyś schudnąć, ale nie wiesz jak się za to zabrać? W tym wpisie znajdziesz skuteczne sposoby, które Ci w tym pomogą.

#1. Przestań jeść śmieciowe żarcie

Oczywiście jeden cheat meal nie sprawi, że staniesz się gruba, tak samo, jak jeden trening nie sprawi, że schudniesz o jeden rozmiar, ale po prostu zrezygnuj z fast foodów, słodyczy, napojów gazowanych itd. Znasz to powiedzenie, że jesteś tym, czym jesz? Jeśli będziesz jeść g*wno, będziesz wyglądać i czuć się właśnie tak.

#2. Nie pij alkoholu

Po pierwsze jest szkodliwy, a po drugie kaloryczny. Nie będziesz bardziej cool pijąc piwo, a na pewno będziesz zdrowsza, jeśli napijesz się wody.

#3. Ćwicz codziennie

Jeśli nie jesteś w stanie znaleźć w ciągu dnia 30-40 minut na ćwiczenia, to tak naprawdę wcale nie chcesz schudnąć. Pół godziny dziennie nie jest dużym wyrzeczeniem, ale wysiłek fizyczny w połączeniu z odpowiednią dietą, jest warunkiem koniecznym osiągnięcia szczupłej sylwetki.

#4. Wyznacz sobie cel

Samo chcę schudnąć jest bardzo ogólnikowe i daje Ci możliwość szukania wymówek (bo przecież utrata wagi trwa jakiś czas) i przedłużania tego procesu. Postaraj się wyznaczyć sobie jakiś konkretny cel i termin jego realizacji. Musisz dać z siebie wszystko, żeby osiągnąć to, o czym marzysz!

#5. Sprawdź, co Ci szkodzi

Są osoby, które mogą jeść wszystko i nadal mają idealną sylwetkę. Jeśli nie należysz do grona tych szczęśliwców, to prawdopodobnie winny temu jest Twój metabolizm. Warto poobserwować swój organizm i sprawdzić, czy jakieś produkty nie powodują, że źle się czujesz. Ból brzucha, wzdęcia, czy zgaga to tylko niektóre z sygnałów, które świadczą o tym, że nie powinnaś spożywać danych produktów. Wyeliminowanie ich z diety, może pomóc w odchudzaniu.

Ciąg dalszy na kolejnej stronie:

1
2
PODZIEL SIĘ

14 KOMENTARZE

  1. Nie powinno się ćwiczyć codziennie, ponieważ organizm potrzebuje czasu na odpoczynek i regenerację. Ćwicząć każdego dnia, nie będzie takich efektów i można zrobić sobie krzywdę.
    Proszę najpierw sprawdzać prawdziwość informacji, zanim podzieli się tym z innymi.

  2. I ogolnie post okej… ale styl w jakim pisze ta osoba bardzo mi się nie podoba. W moim odczuciu ma taki dziwny ton. Nawet nie wiem jak do dokładnie opisać. Oraz Mówienie, że jeśli nie znajdę czasu żeby ćwiczyć w ciągu dnia to tak naprawdę nie chcę schudnąć jest wg mnie kompletnie nieprawdziwe i wcale nie zachęca. Czasem się zdarza że naprawdę nie ma się czasu i tyle.

    • Zgadzam się z Tobą, post ten został napisany przez Stylową w bardzo niegrzecznym języku dla odbiorcy.
      Jestem w drugiej klasie (teraz po wakacjach 3) na profilu dziennikarskim. Jeżeli osoba pisząca taki artykuł jest pozbawiona totalnie umiejętności pisarskich. Tekst jest bardzo nieprzyjemny do czytania a i sama treść jest niczym co mogło by kogoś czegoś nauczyć. Ćwiczenia nie powinny być wykonywane codziennie, ponieważ organizm musi się zregenerować po wysiłku. W odchudzaniu najważniejsza jest dieta, ponieważ jesteśmy w stanie schudnąć bez ćwiczeń ale już jedząc niezdrowo ale ćwicząc już nie. Informacje te są od osoby, która jest w tym obeznana, ściślej mówiąc od mojego chłopaka, który jest trenerem personalnym.
      Pozdrawiam 🙂

  3. tak jak wyżej… nie powinno się ćwiczyć codziennie. Wystarczy 3-4 razy w tygodniu 😉
    Jak już coś piszecie to sprawdzajcie chociaż prawdziwość tego

  4. Możecie zrobić posta o tym jak zdrowo przytyć? Jestem bardzo szczupła i kiedy kupuję spódnice lub spodnie XS to i tak mnie opadają. Staram się jeść większe posiłki ale to nic nie daje 🙁

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here