Chciałabyś schudnąć, ale ciężko Ci się zmotywować do ćwiczeń? Mamy dla Ciebie świetne rozwiązanie! Poznaj trening dla leniwych!

Super trening dla leniwych!

Oglądaj więcej telewizji. Brzmi niedorzecznie? To naprawdę działa! Jest tylko jeden warunek – ćwiczysz oglądając 🙂 Co ćwiczyć? Cokolwiek! Jeśli masz rowerek stacjonarny lub stepper, to je wykorzystaj, a jeśli nie, to rób brzuszki, skłony lub przysiady.

Zacznij więcej sprzątać. Odkurzanie, ścieranie kurzy, trzepanie dywanów i mycie okien mają dwie zalety: po pierwsze sprawiają, że wokół Ciebie robi się czysto, a po drugie mogą naprawdę zmęczyć, a zmęczenie = spalanie kalorii. Oczywiście jeśli jesteś leniuchem w przypadku ćwiczeń, to pewnie w przypadku sprzątania również, ale każdy z nas raz na jakiś czas musi to zrobić.

Idź na zakupy. Choć dla większości z nas jest to ogromna przyjemność, to jednak chodzenie po sklepach może nieźle wymęczyć! To działa pod warunkiem, że nie idziesz na zakupy głodna i nie kupujesz sobie z tego okazji nic niezdrowego do przekąszenia.

Umów się z przyjaciółką na ploty! Czy od plotkowania można schudnąć? Oczywiście, że tak! Po prostu nie siedźcie w domu, tylko idźcie na spacer! Dobrze wiemy, że gadać z przyjaciółką można przez kilka godzin bez przerwy. Zamiast siedzieć i jeść chipsy, ubierzcie się ciepło i maszerujcie. Nie dość, że się dotlenicie, to jeszcze spalicie kalorie.

Pobaw się z młodszym rodzeństwem lub psem. Warunki są dwa: musicie to robić przez minimum pół godziny i zabawa musi być w ruchu (najlepiej w biegu). Wygłupy są jak najbardziej wskazane! Nie dość, że sprawisz komuś radość (zarówno dzieci, jak i zwierzaki, uwielbiają się bawić), to jeszcze schudniesz! Nie myśl o tym, jak o treningu, bo to przecież sama przyjemność 🙂

Macie pomysły na więcej ćwiczeń dla leniwych? Piszcie w komentarzach!

Super trening dla leniwych!

Źródło zdjęć: Picjumbo

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here