Źródło: Pinterest

Chciałabyś wyrobić sobie mięśnie brzucha, ale nie wiesz, jakie ćwiczenia masz wykonać? W tym wpisie znajdziesz 3 alternatywne aktywności, które zastąpią klasyczne brzuszki.

Zbliża się lato, więc pewnie przeszło Ci przez myśl, że dobrze by było przygotować swoje ciało do noszenia bikini oraz krótkich topów. Jeżeli nie lubisz standardowych brzuszków, to poniżej znajdziesz 3 alternatywne ćwiczenia, które pozwolą Ci wyrzeźbić mięśnie brzucha.

3 ćwiczenia na brzuch zamiast brzuszków

1. Deska i deska boczna

Oprócz tradycyjnej deski, którą wykonuje się na leżąco, podpierając się na łokciach, to ćwiczenie można również robić na boku, podpierając się tylko na jednej ręce. Oprócz tego, że deska wzmacnia mięśnie brzucha, to w tej pozycji ciężar ciała spoczywa na rękach, więc one również pracują.

2. Unoszenie nóg i przyciąganie rąk

To ćwiczenie polega na tym, aby położyć się płasko na ziemi, z rękoma wyprostowanymi nad głową, a następnie unieść nogi pod kątem 90 stopni w stosunku do ciała, równocześnie odrywając łopatki z rękoma i spróbować dotknąć nóg. Ta alternatywa dla brzuszków jest bardzo dobra, jeśli nie zapomnisz o tym, aby napiąć brzuch i równomiernie oddychać.

3. Bieg w podporze

To ćwiczenie jest dobre, jeśli chcesz zwiększyć intensywność swojego treningu. Przyjmij pozycję taką, jak do robienia pompki, ręce wyprostuj w łokciach i zacznij na zmianę przyciągać kolana do klatki piersiowej. Na początku zacznij powoli, a następnie spróbuj przyspieszyć.

Mamy nadzieję, że ćwiczenia przypadną Ci do gustu i po systematycznych treningach, zobaczysz efekty.

Czytaj także: Co zrobić, żeby nie przytyć w czasie kwarantanny

płaski brzuch
Źródło: Pinterest

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz swój komentarz!
Wpisz tutaj swoje imię