odchudzanie jesienią
Źródło: Pinterest

Postanowiłaś wziąć się za siebie i zrzucić parę kilogramów? W tym wpisie znajdziesz 5 trików, dzięki którym schudniesz jesienią!

Założymy się, że wiele z Was próbowało się odchudzać o każdej porze roku, dnia i nocy. Z pewnością przetestowałyście masę trików i wykonałyście wiele programów treningowych, a jednak nadal nie udało Wam się osiągnąć wymarzonej sylwetki. Nigdy jednak nie należy się poddawać, dlatego zachęcamy Cię do podjęcia kolejnej próby. Poniżej znajdziesz 5 trików, które pomogą Ci schudnąć jesienią.

5 trików, dzięki którym schudniesz jesienią

#1. Dodawaj cynamon do potraw 

Cynamon ma nie tylko niesamowity zapach i nadaje potrawom niepowtarzalny, korzenny aromat, lecz także pomaga w procesie odchudzania! Ta przyprawa wspomaga procesy trawienne, dzięki czemu metabolizm przyspiesza.

#2. Zamień wodę na herbatę

Wszyscy dietetycy krzyczą – pij wodę! Jest to oczywiście wskazane, jednak jesienią śmiało możemy ją zamienić na herbatę. Wypijaj 3-4 szklanki dziennie, kiedy tylko poczujesz potrzebę rozgrzania się. Nie bój się eksperymentować i sięgać po nowości, jednak staraj się, aby była to głównie herbata zielona oraz ziołowe napary.

#3. Zadbaj o ćwiczenia

Chociaż odpowiednia dieta stanowi 70% sukcesu w walce o wymarzoną sylwetkę, to niestety to nie wszystko. Ćwiczenia są równie ważne, dlatego mimo tego, iż czasem ciężko jest się zmobilizować, to nie należy z nich rezygnować. Niedawno na naszej stronie pojawiło się fit wyzwanie, do podjęcia którego Cię zapraszamy: Płaski brzuch, szczupłe uda i okrągłe pośladki w 14 dni! Podejmij wyzwanie!

#4. Jedz dużo zup

Zupy są lekkie i mało kaloryczne, pod warunkiem, że nie zabielamy ich śmietaną 🙂 Jesienią nie tylko dobrze smakują, ale przede wszystkim rozgrzewają, dlatego wielu dietetyków je poleca. Możesz śmiało więc pod nie sięgać, nawet kilka razy w tygodniu.

#5. Korzystaj z sezonowych warzyw i owoców

Wiadomo, że to co swojskie i sezonowe jest najlepsze, dlatego korzystaj z tego, co daje Tobie jesień. Jedz brokuły, marchewki, gruszki, śliwki, dynie, jabłka, grzyby i staraj się, aby warzywa oraz owoce znalazły się na Twoim talerzu każdego dnia.

Czytaj także: Jesienny plan treningowy na cały tydzień

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here