fit wyzwanie
Źródło: Pinterest

Zima to najlepszy czas na rozpoczęcie walki o wymarzoną figurę! Podejmij z nami fit wyzwanie!

Do lata zostało już tylko 5 miesięcy, więc jeżeli chcesz zdążyć z formą do wakacji, powinnaś zacząć ćwiczyć już teraz. Podejmij z nami wyzwanie i zawalcz o wymarzoną sylwetkę.

Szczupły brzuch, uda i pośladki w 30 dni! Podejmij z nami wyzwanie!

*Kliknij w obrazek, aby wyświetlić jego pełny rozmiar*

Szczupły brzuch, uda i pośladki w 30 dni! Podejmij z nami wyzwanie!

Jaki jest cel naszego fit wyzwania?

Jeśli marzysz o tym, aby wyszczuplić brzuch, uda i pośladki, to dobrze trafiłaś 🙂 Podejmij z nami wyzwanie – przez miesiąc wyrób sobie nawyk ćwiczeń i zdrowego odżywiania, a latem wskocz w krótkie szorty i crop top i pochwal się swoim wspaniałym ciałem! Dość patrzenia z zazdrością na inne dziewczyny! Spełnij swoje marzenia o szczupłej sylwetce i niech na Ciebie patrzą z zazdrością!

Jakie ćwiczenia wykonywać podczas fit wyzwania?

Same ćwiczenia na poszczególne części ciała, nie sprawią, że pozbędziesz się tłuszczu z tych miejsc, dlatego niezbędny będzie trening cardio (np. bieganie, jazda na rowerze, skakanie na skakance, pływanie na basenie lub orbitrek na siłowni).

Jeśli Twoim celem jest jedynie wyrzeźbienie mięśni, możesz zamiast cardio trenować Mel B, ale bez Tiffany (tak, aby ćwiczenia na boczki były wykonywane co drugi dzień) lub wybrać np. trening Skalpel Ewy Chodakowskiej. W niedziele rób sobie wolne od ćwiczeń, aby Twój organizm mógł się zregenerować.

Szczupły brzuch, uda i pośladki w 30 dni! Podejmij z nami wyzwanie!
Źródło: Pinterest

Trening:

#1. Rozgrzewka

Przez wiele osób znienawidzona, ale omijając ją możesz nabawić się kontuzji! Pamiętaj, aby zawsze rozgrzewać się przed treningiem i przygotować mięśnie do wysiłku. Poniżej zamieszczamy 3 propozycje rozgrzewki, abyś mogła wybrać idealną dla siebie.

#2. Cardio

Najważniejsze jest to, żeby podczas treningu się zmęczyć, bo dzięki temu będziesz chudnąć! Możliwości masz mnóstwo – bieganie, rower, zumba, aerobik, pływanie lub trening w domu.

#3. Mel B

W zależności od tego, jak dużo masz czasu, możesz każdego dnia skupić na tylko na jednej części ciała lub łączyć ze sobą kilka treningów. Jeżeli te ćwiczenia są dla Ciebie zbyt lekkie, wykorzystaj hantle, obciążniki na kostki lub gumy.

Ćwiczenia na brzuch:

Ćwiczenia na pośladki:

Ćwiczenia na nogi:

#4. Tiffany

Trening na boczki z Tiffany wykonuj co drugi dzień, chyba że nie pozwolą Ci na to zakwasy. Na początku możesz ograniczyć liczbę wykonywanych w ciągu tygodnia treningów i stopniowo je zwiększać, gdy Twoja kondycja się polepszy.

#5. Rozciąganie

Rozciąganie po odbytym treningu jest równie ważne, co rozgrzewka. Aby mięśnie mogły odpocząć nie zapomnij dać im 5 minut na zrelaksowanie się 🙂

Dieta podczas fit wyzwania

Pamiętaj, że ćwiczenia to zaledwie 30% sukcesu (ale bardzo ważne, bo stosując samą dietę, Twoje ciało nie będzie jędrne), natomiast to jak się odżywiamy, wpływa na nasz wygląd aż w 70%, dlatego odżywiaj się wartościowo!

Zrezygnuj z niezdrowego jedzenia i słodyczy, jedz 5 posiłków dziennie, spożywaj więcej owoców i warzyw, pij 2 litry wody.

Powodzenia! 🙂

Szczupły brzuch, uda i pośladki w 30 dni! Podejmij z nami wyzwanie!

UWAGA! Przed przystąpieniem do treningów skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą i dowiedz się, czy możesz wykonywać wszystkie zestawy ćwiczeń. Biorąc udział w wydarzeniu bierzesz za siebie odpowiedzialność.

Polecamy: 5 aplikacji, które pomogą Ci być bardziej fit

Źródło zdjęć: Pinterest

40 KOMENTARZE

  1. nie da sie schudnac z samego brzucha..tluszcz spala sie z calego ciala a nie tylko z tego czego chcemy..poza tym brzuch to przede wszystkim dieta

  2. Super są te promowane przez Was ćwiczenia, niesamowicie poprawiają sylwetkę. Ćwiczę na ich podstawie już około dwóch tygodni i widzę znaczną poprawę w modelu łydek i ud. A może ktoś zna jakieś sprawdzone jeszcze ćwiczenia na talię?

    • @Kasia zdjęcie jest podglądowe. Każdy chudnie w swoim tempie, dlatego nie da się jednoznacznie określić efektów po naszym wyzwaniu. Większość osób widzi dużą różnicę, dlatego zachęcamy do dołączenia 🙂

    • @Klaudia można, ale wtedy efekty będą słabsze. Najlepiej ćwiczyć bez przerw, a jeżeli nie dajesz rady wytrzymać 45 minut, to zacznij od 25, wydłużając ten czas z każdym treningiem 🙂

    • @Klaudia najlepiej nie stosować diet, tylko zmienić nawyki żywieniowe, bo dzięki temu nie będzie efektu jojo 🙂 Zachęcamy do śledzenia naszej zakładki FIT, gdzie systematycznie pojawiają się przepisy na smaczne i zdrowe dania 🙂

  3. A można w pon cardio wt mel b brzuch i tiffany w środą znów cardio a w czwartek mel b pośladki i tiffany w piętek cardio a w sobotę nogi i tiffany ?

    • Oczywiście, że efekt będzie, ale może być trochę mniejszy 😉 Oprócz ćwiczeń bardzo ważna jest także odpowiednia dieta i to ona w dużej mierze ma wpływ na efekty wizualne 🙂

    • Oczywiście, że tak, ale to ile schudniesz, to indywidualna sprawa. Wpływ na to ma (oprócz ćwiczeń) odpowiednia dieta i uwarunkowania genetyczne 🙂 Przede wszystkim po miesiącu ćwiczeń, wyrobisz sobie zdrowe nawyki, a kontynuując ćwiczenia i dietę przez kolejne miesiące, latem będziesz się mogła z dumą pokazać w bikini 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here