Zima to najlepszy czas na rozpoczęcie walki o wymarzoną figurę! Podejmij z nami fit wyzwanie!

Szczupły brzuch, uda i pośladki w 30 dni! Podejmij z nami wyzwanie!

*Kliknij w obrazek, aby wyświetlić pełny rozmiar*

O co walczymy? Jeśli marzysz o tym, aby wyszczuplić brzuch, uda i pośladki, to dobrze trafiłaś 🙂 Podejmij z nami wyzwanie – przez miesiąc wyrób sobie nawyk ćwiczeń i zdrowego odżywiania, a latem wskocz w krótkie szorty i crop top i pochwal się swoim wspaniałym ciałem! Dość patrzenia z zazdrością na inne dziewczyny! Spełnij swoje marzenia o szczupłej sylwetce i niech na Ciebie patrzą z zazdrością!

Jak ćwiczyć? Same ćwiczenia na poszczególne części ciała, nie sprawią, że pozbędziesz się tłuszczu z tych miejsc, dlatego niezbędny będzie trening cardio. Jeśli Twoim celem jest jedynie wyrzeźbienie mięśni, możesz zamiast cardio trenować Mel B, ale bez Tiffany (tak, aby ćwiczenia na boczki były wykonywane co drugi dzień) lub wybrać np. trening Skalpel Ewy Chodakowskiej. W niedziele rób sobie wolne od ćwiczeń, aby Twój organizm mógł się zregenerować.

Szczupły brzuch, uda i pośladki w 30 dni! Podejmij z nami wyzwanie!

Trening:

1. Cardio. Najważniejsze jest to, żeby się zmęczyć, bo dzięki temu chudniesz! Możliwości masz mnóstwo – bieganie, rower, zumba, aerobik, pływanie lub trening w domu.

2. Mel B:

– Rozgrzewka. Przez wiele osób znienawidzona, ale omijając ją możesz nabawić się kontuzji! Pamiętaj, aby zawsze rozgrzewać się przed treningiem i przygotować mięśnie do wysiłku.

– Brzuch.

– Pośladki.

– Nogi.

3. Tiffany:

– Rozciąganie. Również bardzo ważne, aby mięśnie mogły odpocząć po wysiłku, dlatego nie zapomnij dać im 5 minut na zrelaksowanie się 🙂

Dieta. Pamiętaj, że ćwiczenia to zaledwie 30% sukcesu (ale bardzo ważne, bo stosując samą dietę, Twoje ciało nie będzie jędrne), natomiast to jak się odżywiamy, wpływa na nasz wygląd aż w 70%, dlatego odżywiaj się wartościowo!

Zrezygnuj z niezdrowego jedzenia i słodyczy, jedz 5 posiłków dziennie, dużo owoców i warzyw, pij 2 litry wody.

Powodzenia! 🙂

Szczupły brzuch, uda i pośladki w 30 dni! Podejmij z nami wyzwanie!

UWAGA! Przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą i dowiedz się czy możesz wykonywać wszystkie zestawy. Biorąc udział w wydarzeniu bierzesz za siebie odpowiedzialność.

Źródło tekstu: http://www.dlanastolatek.pl || Źródło zdjęć: http://weheartit.com
PODZIEL SIĘ

32 KOMENTARZE

  1. nie da sie schudnac z samego brzucha..tluszcz spala sie z calego ciala a nie tylko z tego czego chcemy..poza tym brzuch to przede wszystkim dieta

  2. Super są te promowane przez Was ćwiczenia, niesamowicie poprawiają sylwetkę. Ćwiczę na ich podstawie już około dwóch tygodni i widzę znaczną poprawę w modelu łydek i ud. Może też komuś się przydać taki typ treningów http://www.open-youweb.com/trening-na-wewnetrzna-strone-ud/ choć akurat mnie po nich dość mocno zaczęły boleć nogi od zakwasów. A może ktoś zna jakieś sprawdzone jeszcze ćwiczenia na talię?

    • Będą, ale może to trwać nieco dłużej, niż gdybyś robiła pełen zestaw ćwiczeń Mel B. Pamiętaj, że efekty w dużej mierze zależą też od tego jak się odżywiasz 🙂

  3. A można w pon cardio wt mel b brzuch i tiffany w środą znów cardio a w czwartek mel b pośladki i tiffany w piętek cardio a w sobotę nogi i tiffany ?

    • Oczywiście, że efekt będzie, ale może być trochę mniejszy 😉 Oprócz ćwiczeń, bardzo ważna jest też odpowiednia dieta i to ona w dużej mierze ma wpływ na efekty wizualne 🙂

    • Oczywiście, że tak, ale to, ile schudniesz, to indywidualna sprawa, a wpływ na to ma oprócz ćwiczeń odpowiednia dieta i uwarunkowania genetyczne 🙂 Przede wszystkim po miesiącu ćwiczeń, wyrobisz sobie zdrowe nawyki, a kontynuując ćwiczenia i dietę przez kolejne miesiące, latem będziesz się mogła z dumą pokazać w bikini 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here