Nie lubisz biegać ani jeździć na rowerze, a monotonne treningi z Ewą Cię nudzą? Mamy rozwiązanie idealne dla Ciebie!

Poznaj zestaw ćwiczeń przygotowany przez fitness guru – Davida Jack’a, który współpracuje między innymi z marką Reebok. Te ćwiczenia rekordowo podkręcają metabolizm, a mięśnie pracują jeszcze długo po skończonych ćwiczeniach, dlatego najlepiej trenuj rano!

Każde z ćwiczeń wykonuj przez 15 sekund i nie odpoczywaj między poszczególnymi aktywnościami.

Zabójczy 2-minutowy trening! Daje takie same efekty co 30 minut biegania!

Pierwsza minuta:

#1 Pajacyki, czyli skoki z rozłączonymi nogami i unoszeniem nad głowę rąk;

#2 Przysiady do połowy z rękami zaplecionymi z tyłu głowy (video);

#3 Dynamiczne skoki z unoszeniem wysoko kolan (video);

#4 Przeskoki na obu nogach z prawej na lewą stronę. Nogi muszą być lekko ugięte, a ramiona napięte i zgięte po obu stronach ciała;

Zabójczy 2-minutowy trening! Daje takie same efekty co 30 minut biegania!

Druga minuta:

5# Klasyczne pompki. Pozycją wyjściową jest plank (deska), czyli proste ręce oparte o podłogę, a nogi wyciągnięte są do tyłu;

6# Brzuszki bez przyciągania głowy do kolan (video);

#7 Skoki polegające na przyciąganiu kolan do brody w pozycji plank (video);

#8 ,,Podnoszenie ciężarów bez ciężarów”. O co chodzi? Nogi rozstaw na szerokość bioder, ręce unieś na wysokość ramion, ukucnij, a następnie dynamicznie podnieś się z przysiadu, jednocześnie wyrzucając ręce do góry, tak jak atleta podnoszący sztangę.

Zabójczy 2-minutowy trening! Daje takie same efekty co 30 minut biegania!

UWAGA! Kiedy Twój organizm przyzwyczai się do wysiłku, wydłuż czas poszczególnych ćwiczeń o 15 sekund, dzięki czemu zamiast 2 minut, będziesz ćwiczyć 4.

Źródło tekstu: http://miumag.pl || Źródło zdjęć: weheartit.com

PODZIEL SIĘ

6 KOMENTARZE

  1. Bardzo przydatne. ;). Byłoby jeszcze bardziej przydatne jakby było więcej filmików, ewentualnie zdjęć jak zrobić poszczególne ćwiczenia. PS. Świetne posty

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here